Κάποιοι  κλωτσάνε από δω και κάποιος  από πέρα,

πληγές κάναν στο Σύλλογο και  μέσα απ΄τον αέρα.

Άμεσα επενέβησαν (Κ)άποιοι με λογική

και η φωτιά σταμάτησε δεν πήγε ποιο εκεί.

.

Like πάντως πατήσανε μόνο δυο τρεις Σερβαίοι,

όχι από σόι αδύναμο μα ούτε και Αραπαίοι.

Και κάποιος  παρενέβηκε από το Βόρειο Ελλάδα,

απάντησε στον συγγενή κάπως με μαντινάδα.

.

«Τι ζόρι τραβάς ορέ εσύ,  με αυτό τον Αρτοζήνο

Φάει, πιες, κυνήγαγε, είναι πολύ ποιο φίνο.

Μα αν δεν μπορείς χωρίς αυτόν στο λέω νέτα σκέτα,

δικό μας Τύπο βγάζουμε τον λέμε «Φραζινέτα».

.

-Όχι!  Να φύγουν οι εγκάθετοι να φύγουν οι δοτοί

Εμείς δεν τους γουστάρουμε, στο διάτανο αυτοί.

Θα πάμε μεις που είμαστε καλύτεροι απ΄αυτούς 

εδώ και τώρα εκλογές, δεν θέλουμε λοτούς.

.

-Τα πάντα εμείς γνωρίζουμε, συλλογικά και άλλα,

τι γίνεται στις γειτονιές, κυρίως στη "Ντριβάλα".

Servou lovers είμαστε εμείς, γνώστες στο τι θα γίνει

να φύγουνε οι άχρηστοι, να πιούμε και Μαρ(τ)ίνι.


Μπράβο στη  "Λακα-θάνιζα" -ιστορική Σερβαίικη λέξη-

τη λογική προέβαλε, δεν θέλησε να παίξει.

Κότες, δεν είναι άσχημο να μας αποκαλούν,

αυγούλια νοστιμότατα "οι κότες μας" γεννούν.

.

Πλάτη και άλλος έβαλε, με λογική και κρίση,

γόνος παλιών πολεμιστών,  με γη στην Τρανηβρύση.

Η κρίση πάντως χτύπησε κι αυτόν το γιό της Πόπης

την τύχη του αναζητά σε χώρα της Ευρώπης.

.

Με τέτοια λόγια αγαπητέ δεν γίνεται να  αγιάσεις,

από του Τσιούμπι μας θωρεί όλους ο Μάη-Θανάσης.

Και ένα κεράκι θάξιζε να ανάψετε για εκείνον,

Ράχη-Αράπηδες "δεξιά" στον Άγιο …Κωνσταντίνο.

.

Πέστα και συ Δωρόθεε, ως άλλος σκιτσογράφος

τώρα εις τα γεράματα μας έγινες ζωγράφος.

ToGermano
Τα (μεγάλα) παιδία παίζειν "Οι Γερμανοί ξανάρχονται..."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.........................................................................

Ας πούμε κάτι ρε παιδιά, κάτι για να χαρούμε,

τα βάσανα είναι πολλά σήμερα που τραβούμε.

.

Ο Εγκάθετος


Εικόνες από το χωριό

 

Newsflash - Ξέρετε ότι...

Η διάνοιξη του δρόμου από τον Αγιώργη το Σαρά μέχρι το χωριό, μήκους 12 χιλιομέτρων έγινε το 1950. Οι Σερβαίοι διέθεσαν τις μερίδες τους από τη βοήθεια της UNRA που πουλήθηκαν για να συγκεντρωθούν χρήματα για την μπολντόζα. Επίσης δούλεψαν προσωπική εργασία όλοι οι ενήλικες του χωριού. Οι Αραπαίοι, επειδή είχαν να περπατήσουν μια ώρα παραπάνω από τους Σερβαίους, για να φθάσουν από το σπίτι τους στο έργο και μία να γυρίσουν, κοιμόσαντε το βράδυ εκεί που δούλευαν.